Kücük Bir Uyari

Kücük Bir Uyari
BLOĞUMDAKİ FOTOĞRAFLARIN VE YAZILARIN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI, CO
ĞALTILMASI, KULLANILMASI VE YAYINLANMASI 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'NA AYKIRIDIR.. YANİ KANUNEN SUÇTUR..

26 Haziran 2011 Pazar

Biz neleri atlatmadık ki.. Bak gör bunu da aşarız.. Büyük aşklar büyük acılarla.. Sınanırmış unutmamalıyız

Son Zamanlarda Cok Sorunlar Yasadim. 
Dinledigim Cogu Sarkida Kendimi Buluyorum.
Kendimle Ve Yasadiklerimla Bag Kura Biliyorum.

Murat Bozun Korkma Sarkisi Sanki Benim Icin Yazilmis.
Defalarca Dinledim.
Şüphen mi var olmasın korkma
Sallanır her gemi vuran dalgalarla
Biraz sabır biraz zaman
Kalbimizin akıyla çıkarız bu zordan

Kurunun yanında yaş da yanabilir
Güzeli varsa kötü de olabilir
Katlanılmaz diyen büyük yanılır
Seven insan her şeye katlanabilir

Biz neleri atlatmadık ki
Bak gör bunu da aşarız
Büyük aşklar büyük acılarla
Sınanırmış unutmamalıyız
 


Sarkidada Dedigi Gibi Seven Insan Her Seye Katlanabilir..
Bunlarida Atlatcaz Insallah Birtanem..
Seni Cok Seviyorum



Az Kaldi Birtanem Bundan Sonra Hep Senin Yaninda Olcam..
Mutluluguda Aciyida Sevgiyide Herseyimizi Birliklte Paylasacagiz..



Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder